пятница, 27 марта 2020 г.

              

Завдання для учнів 6 класу з історії на період з 30.03 по 04.04.2020

Дорогі шестикласники!
  Історія Стародавнього Риму цікава та захоплююча, тому для кращого розуміння вами нових тем, я розробила покроковий  план опрацювання нового матеріалу. Послідовно виконуючи ці завдання, ви зможете дуже добре опанувати новий матеріал та отримати гарні оцінки. Письмові завдання виділено зеленим кольором.
 Бажаю успіху!

 Тема уроку : Римська республіка в 2 ст. до н.е.

Обладунки римського воїна
План роботи над темою уроку.

1.Пунічні війни

1.Розгляньте ілюстрації на стор.176.Поміркуйте: чому римська армія вважалася найсильнішою в стародавньому світі? Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Npw8E9xFkWQ
2.Нагадайте: - Які війни називаються пунічними?
                          - Кого називали пунами?
                          - Як розпочалась Перша пунічна війна?
                         - Які території захопили римляни до 256 р. до н.е.? А які потім?
                        - Чим завершилася Перша пунічна війна? Скільки років тривала Перша пунічна війна?

3. Прочитайте пункт 1 параграфа 41 або перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3HJeqdDOR2U.
Заповніть таблицю «Пунічні війни»
Дата
Подія
Результат
264-241 рр. до н.е.


218-201 рр. до н.е.


2 серпня 216 р. до н.е.


202 р. до н.е.


149-146 р. до н.е.


4.Виконайте тренувальні вправи за посиланнями https://learningapps.org/2214772

2. Завоювання Риму.

1.Прочитати пункт 2. Виписати які країни і в якому році були підкорені Римом?
2. Виконати завдання до карти на с. 178( усно)

3. Наслідки завойовницьких війн Риму.

Прочитати пункт 3. Випишіть  у зошит наслідки завойовницьких війн Риму.

4. Реформи братів Гракхів


1.Прочитайте пункт 4. Дайте усно відповіді на запитання : Хто такі брати Гракхи? Чому вони намагалися провести земельну реформу?  В інтересах багатих чи бідних вона проводилася? Як називали противників реформ братів Гракхів?
2. Прочитайте документ на стор. 180 і дайте письмову відповідь на запитання до документа.
3. Перейдіть за посиланням та виконайте тести ( прізвище вводите своє)




Тема уроку : Релігія, сімя , виховання та господарство давніх римлян.

План роботи над темою уроку.

1.Релігія римлян.

Прочитайте пункт 1 параграфа 42 і заповніть таблицю за зразком.
«Римські та грецькі боги»
Імя римського бога чи богині
Покровителем якої сфери був
Імя грецького бога
Юпітер
Цар богів, бог грому та блискавки
Зевс

2.Сімя та виховання римлян.

Прочитайте пункт 2 параграфа 42, нагадайте  матеріал параграфа 33( пукти 1,2) і заповніть порівняльну таблицю за зразком. За бажанням можете переглянути відео з даної теми за посиланням
«Сімя та виховання у греків та римлян»
Відмінне у римлян
Спільне у римлян і греків
Відмінне у греків
Діти навчалися до 11 років
Чоловіків та дружин обирали дітям батьки
Діти навчалися до 16 років




3.Господарство давніх римлян.

Прочитайте пункт 3 параграфа 42. Виконайте вправу «Продовж речення»(письмово у зошитах)
Основою римської армії було…..
Постійні війни призводили до …..
У великих маєтках використовували працю……..
Особливо прибутковими галузями господарства були….
У майстернях виготовляли……

Комментариев нет:

Отправить комментарий