среда, 15 апреля 2020 г.

Завдання з історії для учнів 9-а та 9-б класів на період з 13.04 по 17.04

1. Переглянути відеоуроки по телебаченню в понеділок, вівторок і четвер на телеканалах Рада або Ua: Культура або за посиланнями

 https://1plus1.video/vseukrainskaya-shkola-onlajn/9-klass/13-aprelya-2020-goda-istoriya-ukrayini-socialno-ekonomichnij-rozvitok-naddnipryanskoyi-ukrayini-1900-1914-rokiv-2-tizhden-pn

https://1plus1.video/vseukrainskaya-shkola-onlajn/9-klass/14-aprelya-2020-goda-istoriya-ukrayini-suspilno-politichne-zhittya-naddnipryanskoyi-ukrayini-2-tizhden-vt#player

https://www.youtube.com/watch?v=oLJ37jIsr8I&t=5254s На жаль, тепер уроки за один день розміщуються цілим блоком, тому знаходите урок історії ( з 1год. 25 хв.)

2.До уроку з історії України за темою "Соціально-економічний розвиток Наддніпрянщини"

Виконати вправу «Продовж речення»

1. Найбільш розвинутими галузями економіки в Наддніпрянщині були….
2. Економічна криза 1900-1903 рр. призвела до…
3. Найпершою монополією на українських землях…..
4. Іноземний капітал переважав у…..
5. Становище та умови праці робітників…….
6. Найбільшими робітничими центрами в Україні були міста….
7. Родина Терещенків  допомагала   ……….
8. Меценатська діяльність В.Симиренка сприяла…..
9. Христина Алчевська ……….
10. Масова трудова міграція українців викликана…….
11. Кооперативний рух сприяв….
12. Батьком кооперативного руху в Наддніпрянщині є……

3. До уроку з історії України "Суспільно-політичне життя  Наддніпрянщини"

 Заповнити таблицю на с.216 №11( параграф 24). Ці завдання виконують ті учні, що їх до цього часу не виконали і не здали.

4. До уроку всесвітньої історії на тему "Японія. Китай"

Дайте відповідь на запитання : Що ви дізналися про розвиток Японії та Китаю в другій половині ХІХ ст. ?

Комментариев нет:

Отправить комментарий