Завдання для учнів 6 класу з історії на період з 30.03 по 04.04.2020
Дорогі шестикласники!
Історія Стародавнього Риму цікава та захоплююча, тому для кращого розуміння вами нових тем, я розробила покроковий план опрацювання нового матеріалу. Послідовно виконуючи ці завдання, ви зможете дуже добре опанувати новий матеріал та отримати гарні оцінки. Письмові завдання виділено зеленим кольором.
Бажаю успіху!
Тема уроку :
Римська республіка в 2 ст. до н.е.
План роботи над темою уроку.
1.Пунічні війни
1.Розгляньте ілюстрації на стор.176.Поміркуйте: чому римська
армія вважалася найсильнішою в стародавньому світі? Перегляньте відео за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Npw8E9xFkWQ
2.Нагадайте: - Які війни називаються пунічними?
- Кого називали пунами?
- Як розпочалась Перша пунічна війна?
- Які території захопили римляни до 256 р. до н.е.? А які потім?
- Чим завершилася Перша пунічна війна? Скільки років тривала Перша
пунічна війна?
3. Прочитайте пункт 1 параграфа 41 або перегляньте відео за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3HJeqdDOR2U.
Заповніть таблицю «Пунічні війни»
Дата
|
Подія
|
Результат
|
264-241
рр. до н.е.
|
||
218-201
рр. до н.е.
|
||
2 серпня
216 р. до н.е.
|
||
202 р. до
н.е.
|
||
149-146 р.
до н.е.
|
4.Виконайте тренувальні вправи за посиланнями https://learningapps.org/2214772
2. Завоювання Риму.
1.Прочитати
пункт 2. Виписати які країни і в якому році були підкорені Римом?
2. Виконати
завдання до карти на с. 178( усно)
3. Наслідки завойовницьких війн Риму.
Прочитати
пункт 3. Випишіть у зошит
наслідки завойовницьких війн Риму.
4. Реформи братів Гракхів
1.Прочитайте
пункт 4. Дайте усно відповіді на запитання : Хто такі брати Гракхи? Чому вони
намагалися провести земельну реформу? В
інтересах багатих чи бідних вона проводилася? Як називали противників реформ
братів Гракхів?
2. Прочитайте документ на стор. 180 і дайте письмову відповідь
на запитання до документа.
3. Перейдіть
за посиланням та виконайте тести ( прізвище вводите своє)
Тема уроку : Релігія, сім’я
, виховання та господарство давніх римлян.
План роботи над темою уроку.
1.Релігія римлян.
Прочитайте пункт 1 параграфа 42 і заповніть таблицю за
зразком.
«Римські та грецькі
боги»
Ім’я римського бога чи богині
|
Покровителем
якої сфери був
|
Ім’я грецького бога
|
Юпітер
|
Цар богів,
бог грому та блискавки
|
Зевс
|
2.Сім’я та виховання римлян.
Прочитайте пункт 2 параграфа 42, нагадайте матеріал параграфа 33( пукти 1,2) і заповніть
порівняльну таблицю за зразком. За бажанням можете переглянути відео з даної
теми за посиланням
«Сім’я та виховання у греків та римлян»
Відмінне у
римлян
|
Спільне у
римлян і греків
|
Відмінне у
греків
|
Діти
навчалися до 11 років
|
Чоловіків
та дружин обирали дітям батьки
|
Діти навчалися
до 16 років
|
3.Господарство давніх римлян.
Прочитайте пункт 3 параграфа 42. Виконайте вправу «Продовж
речення»(письмово у зошитах)
Основою римської армії було…..
Постійні війни призводили до …..
У великих маєтках використовували працю……..
Особливо прибутковими галузями господарства були….
У майстернях виготовляли……
Комментариев нет:
Отправить комментарий